Levensbedreigende ziekte tijdens vakantie in Hurghada, geen steun van Zoover.
Bescherm uw kinderen tijdens de vakantie in Hurghdada
Tijdens onze vakantie in Pickalbatros Aqua Vista hotel juli 2023, werd onze dochter van 6 besmet met de e.coli bacterie.
Dit leidde al snel tot het HUS syndroom, een levensgevaarlijke ziekte waardoor onze dochter bijna stierf.
HUS is geen voedselvergiftiging, reizigers diarree of salmonella besmetting maar een levensbedreigende ziekte waarbij acuut nierfalen optreedt en de rode bloedcellen sterven.
Het is extreem gevaarlijk voor jonge kinderen omdat hun afweersysteem nog niet volop ontwikkeld is.
De besmetting is gebeurd tijdens het eten van vlees bij een show in Pickalbatros hotel Neverland waar wij te gast waren voor een avondvoorstelling. 24 uur later werd onze dochter ziek, de incubatietijd van e.coli.
Onze dochter kwam op intensieve zorgen terecht en kreeg 4 dagen nierdialyse met bloedtransfusies om haar leven te redden.
Na een week was ze stabiel om met de luchtambulance naar België gebracht te worden waar ze nog drie weken in het universitair ziekenhuis verbleef en nierdialyse nodig had.
We hebben dit uitvoerig uitgelegd aan een Aqua Vista manager en via mail achteraf maar kregen nooit een officiële reactie, steun of hulp van Aqua Vista of Zoover.
We houden Pickalbatros group verantwoordelijk voor wat er gebeurd is.
De veiligheid van onze kinderen kan niet afdoende gegarandeerd worden.
Toen onze dochter op intensieve lag hebben we Zoover ingelicht en om hulp gevraagd.
De enige reactie, die we tweemaal toe kregen, was dat we geen klacht hadden ingediend tijdens onze vakantie periode en Zoover niets kon doen.
Onze prioriteit lag vanzelfsprekend bij onze dochter die in levensgevaar was.
Wij voelen ons zéér in steek gelaten door Zoover.
Deze besmetting is geen alleenstaand geval.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen steun aan klanten in nood.
Verschuilen zich achter standaard beleid
VOOR ONS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER EEN REIS VIA ZOOVER!!
Zoover bied dus reizen aan van FTI (een Duitse reisorganisatie). Deze reisorganisatie is niet aangesloten bij SGR en dus kun je bij eventuele klachten vrij weinig!! BOEK HIER DUS OOK NOOIT!!
Zoover zelf geeft echter ook niet thuis en fungeert alleen maar als tussenpersoon en mailt dus onze klachtenmails daar naar FTI en vice versa.... (Lekker makkelijk natuurlijk)
Wij hadden met het gezin een heerlijk vakantie in gedachten toen wij onze reis naar Turkije boekte. Speciaal gevraagd naar een kamer op de begane grond vanwege mijn gezondheid. Eenmaal aangekomen in het resort werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid, het was geen 5 sterren resort zoals het resort claimde, maar eerder een 2,5 sterren resort met een kamer op de 6e verdieping (letterlijk de zolder). Airco's die kapot waren, eten wat niet goed gaat was, deuren en kozijnen die kapot waren het was werkelijk waar niet te geloven. Tot 3 keer toe van kamer verandert tot we eindelijk een kamer hadden met werkende airco(de kamer zelf was helaas nog steeds een drama) en nog steeds op de 3e verdieping!
Wij FTI benaderd en alles uitgelegd en hun zouden gaan kijken naar andere opties. Helaas kwamen ze met één optie (pas na 2dgn) maar dan moesten we wel even €800 extra afrekenen...... DAT IS TOCH DE WERELD OP ZIJN KOP!!!! Na 4dgn gesteggel zijn we niet verder gekomen dan een klachtenformulier en meer niet, oftwel jullie zoeken het maar uit.
Nu eenmaal thuis komen ze na een hoop gemail en gedoe uiteindelijk (ze begonnen met €100) met een vergoeding van €320 (20% van de accommodatie prijs). 20% van 5 sterren is 4 sterren en dit resort is zeer zeker geen 4 sterren waard, maar eerder 2 en misschien met heel veel geluk 3 sterren!!
Zoover zegt het maar te accepteren omdat dit, zoals FTI zegt, hun laatste kwijting is....
Belachelijk en ik vraag me toch echt af of Zoover geen verantwoordelijkheid draagt in deze en aan welke kant hun staan.. De kant van de klant of de kant van zakkenvullen... en dit alles neigt toch heel erg naar het laatste..
Pas op met de (foute) informatie die D reizen verstrekt. Ze vinden nl. dat de klant verantwoordelijk is om uit te zoeken of de door hun verstrekte informatie wel klopt.
5 dagen voor vertrek kregen we de benodigde reisinfo per e mail toegestuurd.
Daarin stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren.
Ook in “mijn reisadvies” stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren
Bij het inchecken bleken we echter wel een visum nodig te zijn, en we konden dus niet mee.
Reactie D Reizen :
* Sorry dat we U verkeerd hebben voorgelicht, maar de klant is zelf verantwoordelijk om de door D reizen verstrekte informatie te controleren (via de toegestuurde tips) .
* de ANVR Reisvoorwaarden, waarmee u expliciet akkoord bent gegaan bij het boeken van de reis, leest u dat u zelf te allen tijden verantwoordelijk bent voor het in bezit zijn van de juiste reisdocumenten.
Oplossing : Ga naar een betrouwbaar reisburo die wel op de hoogte is van de geldende regels, en U van de juiste informatie voorziet.
Dat scheelt een hoop ergernis/stress/geld, en dat maakt de vakantie een stuk prettiger.
Sterke punten Niet reageren
Zwakke punten Verstrekken onjuiste informatie, de kosten zijn echter voor de klant.
Voor het eerst geboekt via Zoover maar ook de laatste keer. Wat een irritaties en Het vliegtuig had geen stoelen, de transfer kwam niet opdagen en de extra kosten krijg ik niet vergoed. In het hotel aangekomen hadden ze geen kamer.
Sterke punten Geen sterke punten alleen maar zwakke.
Zwakke punten Slecht georganiseerd met de verkeerde partijen.
door omstandigheden moest het ophaaladres gewijzigd worden daar de vluchttijden op laatste moment veranderde. dit was geen enkel probleem. ipv thuis werden ze netjes op de afgeproken tijd bij vandervalk Schiphol opgehaald. keurige afhandeling vriendelijk personeel
chapeau
Paar maanden geleden een hotel geboekt in Spanje met 4 personen en 2 kamers.\\r\\nHotel ona brava in Santa Susanna.\\r\\n\\r\\nEenmaal bij het hotel aangekomen ma 8 aug 2022 geeft het hotel aan dat zoover geen 2 kamers heeft doorgegeven maar een 4 persoons kamer. Aangezien wij 2 stellen zijn zit je hier niet op te wachten.\\r\\n\\r\\nHet hotel wou ons op alle manieren helpen maar het moest even geregeld worden vanuit zoover. Anders konden ze bij hotel ona brava het niet omboeken.\\r\\n\\r\\nMeerdere keren gebeld met zoover maar hier wouden ze niks doen!. We moesten maar een email sturen.\\r\\n\\r\\nToen met zoover gemaild. Maar de fout lag niet bij hun, op hun manier en ze wouden niks doen. We moesten ons maar redden. En werden gevraagd om niet meer terug te emailen.\\r\\n\\r\\nZeer zeer slecht van zoover.\\r\\nZe sturen je van het kastje naar de muur, en bieden hele andere diensten aan dan waar je voor betaald.\\r\\n\\r\\nOp onze voucher staat duidelijk dat er 2 persoons kamers zijn geboekt.\\r\\n\\r\\nDe service van zoover is bij het onbeschofte af\\r\\nZeer zeer slecht.\\r\\n\\r\\nWij hebben nu een 8 daagse vakantie met 4 man op 1 kamer moeten liggen.\\r\\n\\r\\n
Sterke punten Geen.
Zwakke punten Communicatie zeer slecht.\\r\\nJe krijgt niet wat je boekt.\\r\\nOnduidelijke informatie
Gisteravond een vakantie geboekt, de factuur gelijk voldaan. Vanmiddag een e-mail met het bericht dat de reis niet door kon gaan. De beschreven reden hiervoor is dat er tijdens mijn boeking, een andere klant dezelfde reis en accomodaties heeft geboekt. Dit lijkt mij technisch gezien onmogelijk. Het vreemde is dat D-reizen zegt dat haar website enkele keren per dag geactualiseerd wordt. Zojuist heb ik de website bezocht, de reis zoals ik hem heb geboekt is een kleine 24 uur nog steeds beschikbaar! D-reizen belooft in de E-mail het betaalde bedrag binnen 2 a 3 dagen terug te storten. Een vreemde gedachte, als je je bedenkt dat er voor het definitief maken van een reis wel per direct de factuur betaald moet worden. Voor mij nooit meer D-reizen! En beveel ze bij niemand aan.
Verschrikkelijk! Vakantie geboekt en daarna om omboeking gevraagd ong 2,5 maand voor vertrek. Meerdere berichten gestuurd met de vraag om een update en steeds werd aangegeven dat het door drukte langer kon duren. Uiteindelijk nogmaals gevraagd en toen werd er gezegd dat er een voorstel was gedaan (nooit ontvangen) en omdat wij nooit gereageerd hadden het nu te laat was en ze niets voor ons konden betekenen.
Zwakke punten Ze kunnen de drukte niet aan en hebben voor mijn gevoel niet goed opgeleide medewerkers op klantenservice zitten.
De website geeft een verkeerde weergave van wat hetgeen wat wij hebben ontvangen. De verwachting is een luxueuze accommodatie met een loungeset op het terras en dicht bij het water. Een heuse villapark dachten wij te boeken. Echter bleek het een ordinaire camping vol met huisjes te zijn waarbij je letterlijk vanuit je woonkamer door 5 huisjes gezien kan worden. De loungeset is niet aanwezig en totaaaaaal niet bij het water. Je staat tussen de boeren die dagelijks aan het gieren zijn dus je hebt enorm veel last van vliegen in je huis. Al vanaf dag 1 proberen wij in contact te komen met Vipio. Na vele berichten (want dit knuddebedrijf is telefonisch niet bereikbaar) een reactie gekregen dat wij het maar moeten uitzoeken met de campinghouder want die zou de plaatjes verzorgen voor de website. De campinghouder zegt dat Vipio dit moet doen, dus de vingertjes wijzen naar elkaar. De campinghouder is de enige die contact zoekt, want voor Vipio is het klaar. Geld staat op de rekening en de daarmee de klus geklaard. Zoek je een fijne vakantie? Ga voor een andere instantie. Boek NOOIT bij Vipio. Zoek een partij die daadwerkelijk bereikbaar is met een goede klantenservice. Want van het woord ‘service’ heeft Vipio nog nooit van gehoord.
Ik had een naam fout neer gezet en had ze gelijk gemaild bij boeking! Ik ga pas in september weg en moet gewoon 100 euro bijbetalen om de naam te veranderen!!! Terwijl de tickets nog niet eens gemaakt zijn.
Vragen overal alleen maar geld voor
Sterke punten Zich overal goed uit lullen ðð»
Als de titel onderschrijft dan ben je helemaal tevreden met camping. Niets moet alles mag. Je kiest je eigen plekje op dit grote terrein zonder genummerde plaatsen en omstaleer je Dan ga je het terrein verkennen en ontdekken. Met zeer eenvoudig sanitIair, maar schoon! Op het grote plein voor de hoofdgebouwen van dit grote boerenbedrijf staan grote tafels waar allerlei heerlijke en leuke activiteiten plaatsvinden. De hartelijke en gezellige familie Coppoolse laten je meteen thuisvoelen. Dank daarvoor.
Maanden geleden een huisje geboekt via Natuurhuisje.nl. Aanbetaling van 30% gedaan. Mijn volledige betaling was slechts 6,5 uur te laat waardoor de boeking werd geannuleerd door Natuurhuisje. Ik heb na betaling een bevestiging gekregen hiervan. Ik heb voor de zekerheid nog gebeld of de boeking nog gold. Een dag later kreeg ik bericht dat er in de tussentijd van de annulering en betaling iemand precies die periode en precies dat huisje had geboekt. Die boeking is dan 's nachts gedaan, want de annulering was na middernacht en de betaling nog voor 6.30. De aanbetaling die ik had gedaan (bijna 85 euro) was ik hiermee kwijt. Dat is 30% van het totaalbedrag. Ik had administratiekosten gesnapt of streep het weg tegen een andere boeking, maar dit vind ik echt niet kunnen. Te meer omdat de nieuwe huurders ook weer een aanbetaling doen.
Vakantie snel kunnen vinden en eenvoudig online kunnen boeken. Prijzen worden duidelijk gecommuniceerd en de voorwaarde zijn ook duidelijk. Tot nu toe dan ook een dikke prima, zeker als je kijkt naar de prijs die ik voor mijn vakantie betaald heb :-)
verlof
Review over Zooverzeer goed hotel animatie top
service top
personeel vriendelijk en aangenaam
Levensbedreigende ziekte
Review over ZooverLevensbedreigende ziekte tijdens vakantie in Hurghada, geen steun van Zoover.
Bescherm uw kinderen tijdens de vakantie in Hurghdada
Tijdens onze vakantie in Pickalbatros Aqua Vista hotel juli 2023, werd onze dochter van 6 besmet met de e.coli bacterie.
Dit leidde al snel tot het HUS syndroom, een levensgevaarlijke ziekte waardoor onze dochter bijna stierf.
HUS is geen voedselvergiftiging, reizigers diarree of salmonella besmetting maar een levensbedreigende ziekte waarbij acuut nierfalen optreedt en de rode bloedcellen sterven.
Het is extreem gevaarlijk voor jonge kinderen omdat hun afweersysteem nog niet volop ontwikkeld is.
De besmetting is gebeurd tijdens het eten van vlees bij een show in Pickalbatros hotel Neverland waar wij te gast waren voor een avondvoorstelling. 24 uur later werd onze dochter ziek, de incubatietijd van e.coli.
Onze dochter kwam op intensieve zorgen terecht en kreeg 4 dagen nierdialyse met bloedtransfusies om haar leven te redden.
Na een week was ze stabiel om met de luchtambulance naar België gebracht te worden waar ze nog drie weken in het universitair ziekenhuis verbleef en nierdialyse nodig had.
We hebben dit uitvoerig uitgelegd aan een Aqua Vista manager en via mail achteraf maar kregen nooit een officiële reactie, steun of hulp van Aqua Vista of Zoover.
We houden Pickalbatros group verantwoordelijk voor wat er gebeurd is.
De veiligheid van onze kinderen kan niet afdoende gegarandeerd worden.
Toen onze dochter op intensieve lag hebben we Zoover ingelicht en om hulp gevraagd.
De enige reactie, die we tweemaal toe kregen, was dat we geen klacht hadden ingediend tijdens onze vakantie periode en Zoover niets kon doen.
Onze prioriteit lag vanzelfsprekend bij onze dochter die in levensgevaar was.
Wij voelen ons zéér in steek gelaten door Zoover.
Deze besmetting is geen alleenstaand geval.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen steun aan klanten in nood.
Verschuilen zich achter standaard beleid
Nooit maar dan ook nooit meer
Review over ZooverVOOR ONS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER EEN REIS VIA ZOOVER!!
Zoover bied dus reizen aan van FTI (een Duitse reisorganisatie). Deze reisorganisatie is niet aangesloten bij SGR en dus kun je bij eventuele klachten vrij weinig!! BOEK HIER DUS OOK NOOIT!!
Zoover zelf geeft echter ook niet thuis en fungeert alleen maar als tussenpersoon en mailt dus onze klachtenmails daar naar FTI en vice versa.... (Lekker makkelijk natuurlijk)
Wij hadden met het gezin een heerlijk vakantie in gedachten toen wij onze reis naar Turkije boekte. Speciaal gevraagd naar een kamer op de begane grond vanwege mijn gezondheid. Eenmaal aangekomen in het resort werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid, het was geen 5 sterren resort zoals het resort claimde, maar eerder een 2,5 sterren resort met een kamer op de 6e verdieping (letterlijk de zolder). Airco's die kapot waren, eten wat niet goed gaat was, deuren en kozijnen die kapot waren het was werkelijk waar niet te geloven. Tot 3 keer toe van kamer verandert tot we eindelijk een kamer hadden met werkende airco(de kamer zelf was helaas nog steeds een drama) en nog steeds op de 3e verdieping!
Wij FTI benaderd en alles uitgelegd en hun zouden gaan kijken naar andere opties. Helaas kwamen ze met één optie (pas na 2dgn) maar dan moesten we wel even €800 extra afrekenen...... DAT IS TOCH DE WERELD OP ZIJN KOP!!!! Na 4dgn gesteggel zijn we niet verder gekomen dan een klachtenformulier en meer niet, oftwel jullie zoeken het maar uit.
Nu eenmaal thuis komen ze na een hoop gemail en gedoe uiteindelijk (ze begonnen met €100) met een vergoeding van €320 (20% van de accommodatie prijs). 20% van 5 sterren is 4 sterren en dit resort is zeer zeker geen 4 sterren waard, maar eerder 2 en misschien met heel veel geluk 3 sterren!!
Zoover zegt het maar te accepteren omdat dit, zoals FTI zegt, hun laatste kwijting is....
Belachelijk en ik vraag me toch echt af of Zoover geen verantwoordelijkheid draagt in deze en aan welke kant hun staan.. De kant van de klant of de kant van zakkenvullen... en dit alles neigt toch heel erg naar het laatste..
Foute informatie door D-Reizen
Review over D-ReizenPas op met de (foute) informatie die D reizen verstrekt. Ze vinden nl. dat de klant verantwoordelijk is om uit te zoeken of de door hun verstrekte informatie wel klopt.
5 dagen voor vertrek kregen we de benodigde reisinfo per e mail toegestuurd.
Daarin stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren.
Ook in “mijn reisadvies” stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren
Bij het inchecken bleken we echter wel een visum nodig te zijn, en we konden dus niet mee.
Reactie D Reizen :
* Sorry dat we U verkeerd hebben voorgelicht, maar de klant is zelf verantwoordelijk om de door D reizen verstrekte informatie te controleren (via de toegestuurde tips) .
* de ANVR Reisvoorwaarden, waarmee u expliciet akkoord bent gegaan bij het boeken van de reis, leest u dat u zelf te allen tijden verantwoordelijk bent voor het in bezit zijn van de juiste reisdocumenten.
Oplossing : Ga naar een betrouwbaar reisburo die wel op de hoogte is van de geldende regels, en U van de juiste informatie voorziet.
Dat scheelt een hoop ergernis/stress/geld, en dat maakt de vakantie een stuk prettiger.
Sterke punten
Niet reageren
Zwakke punten
Verstrekken onjuiste informatie, de kosten zijn echter voor de klant.
Nooit meer Zoover
Review over ZooverVoor het eerst geboekt via Zoover maar ook de laatste keer. Wat een irritaties en Het vliegtuig had geen stoelen, de transfer kwam niet opdagen en de extra kosten krijg ik niet vergoed. In het hotel aangekomen hadden ze geen kamer.
Sterke punten
Geen sterke punten alleen maar zwakke.
Zwakke punten
Slecht georganiseerd met de verkeerde partijen.
ophalen bagage vorig jaar mei
Review over Luggodoor omstandigheden moest het ophaaladres gewijzigd worden daar de vluchttijden op laatste moment veranderde. dit was geen enkel probleem. ipv thuis werden ze netjes op de afgeproken tijd bij vandervalk Schiphol opgehaald. keurige afhandeling vriendelijk personeel
chapeau
Sterke punten
correct dienstverlening
Zwakke punten
geen
Heideheuvel Landal Greenpark
Review over ZooverMooi park, goed gelegen bij de Hoge Veluwe. Fijne medewerkers en vooral: snelle be(af)handeling van opmerkingen/klachten
Capfun de Bongerd!
Review over ZooverTopcamping. Super mooi buitenzwembad/binnenspeelplaats en alles erg netjes! Leuke animatie en vriendelijk personeel. Super !
2 kamers geboekt je krijgt 1
Review over ZooverPaar maanden geleden een hotel geboekt in Spanje met 4 personen en 2 kamers.\\r\\nHotel ona brava in Santa Susanna.\\r\\n\\r\\nEenmaal bij het hotel aangekomen ma 8 aug 2022 geeft het hotel aan dat zoover geen 2 kamers heeft doorgegeven maar een 4 persoons kamer. Aangezien wij 2 stellen zijn zit je hier niet op te wachten.\\r\\n\\r\\nHet hotel wou ons op alle manieren helpen maar het moest even geregeld worden vanuit zoover. Anders konden ze bij hotel ona brava het niet omboeken.\\r\\n\\r\\nMeerdere keren gebeld met zoover maar hier wouden ze niks doen!. We moesten maar een email sturen.\\r\\n\\r\\nToen met zoover gemaild. Maar de fout lag niet bij hun, op hun manier en ze wouden niks doen. We moesten ons maar redden. En werden gevraagd om niet meer terug te emailen.\\r\\n\\r\\nZeer zeer slecht van zoover.\\r\\nZe sturen je van het kastje naar de muur, en bieden hele andere diensten aan dan waar je voor betaald.\\r\\n\\r\\nOp onze voucher staat duidelijk dat er 2 persoons kamers zijn geboekt.\\r\\n\\r\\nDe service van zoover is bij het onbeschofte af\\r\\nZeer zeer slecht.\\r\\n\\r\\nWij hebben nu een 8 daagse vakantie met 4 man op 1 kamer moeten liggen.\\r\\n\\r\\n
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Communicatie zeer slecht.\\r\\nJe krijgt niet wat je boekt.\\r\\nOnduidelijke informatie
Nooit meer D-reizen
Review over D-ReizenNooit meer D-reizen!
Gisteravond een vakantie geboekt, de factuur gelijk voldaan. Vanmiddag een e-mail met het bericht dat de reis niet door kon gaan. De beschreven reden hiervoor is dat er tijdens mijn boeking, een andere klant dezelfde reis en accomodaties heeft geboekt. Dit lijkt mij technisch gezien onmogelijk. Het vreemde is dat D-reizen zegt dat haar website enkele keren per dag geactualiseerd wordt. Zojuist heb ik de website bezocht, de reis zoals ik hem heb geboekt is een kleine 24 uur nog steeds beschikbaar! D-reizen belooft in de E-mail het betaalde bedrag binnen 2 a 3 dagen terug te storten. Een vreemde gedachte, als je je bedenkt dat er voor het definitief maken van een reis wel per direct de factuur betaald moet worden. Voor mij nooit meer D-reizen! En beveel ze bij niemand aan.
Boek er nooit een vakantie!
Review over ZooverVerschrikkelijk! Vakantie geboekt en daarna om omboeking gevraagd ong 2,5 maand voor vertrek. Meerdere berichten gestuurd met de vraag om een update en steeds werd aangegeven dat het door drukte langer kon duren. Uiteindelijk nogmaals gevraagd en toen werd er gezegd dat er een voorstel was gedaan (nooit ontvangen) en omdat wij nooit gereageerd hadden het nu te laat was en ze niets voor ons konden betekenen.
Zwakke punten
Ze kunnen de drukte niet aan en hebben voor mijn gevoel niet goed opgeleide medewerkers op klantenservice zitten.
Boek NOOIT via Vipio
Review over VipioDe website geeft een verkeerde weergave van wat hetgeen wat wij hebben ontvangen. De verwachting is een luxueuze accommodatie met een loungeset op het terras en dicht bij het water. Een heuse villapark dachten wij te boeken. Echter bleek het een ordinaire camping vol met huisjes te zijn waarbij je letterlijk vanuit je woonkamer door 5 huisjes gezien kan worden. De loungeset is niet aanwezig en totaaaaaal niet bij het water. Je staat tussen de boeren die dagelijks aan het gieren zijn dus je hebt enorm veel last van vliegen in je huis. Al vanaf dag 1 proberen wij in contact te komen met Vipio. Na vele berichten (want dit knuddebedrijf is telefonisch niet bereikbaar) een reactie gekregen dat wij het maar moeten uitzoeken met de campinghouder want die zou de plaatjes verzorgen voor de website. De campinghouder zegt dat Vipio dit moet doen, dus de vingertjes wijzen naar elkaar. De campinghouder is de enige die contact zoekt, want voor Vipio is het klaar. Geld staat op de rekening en de daarmee de klus geklaard. Zoek je een fijne vakantie? Ga voor een andere instantie. Boek NOOIT bij Vipio. Zoek een partij die daadwerkelijk bereikbaar is met een goede klantenservice. Want van het woord ‘service’ heeft Vipio nog nooit van gehoord.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Geen service.
Niet bereikbaar.
Gemakkelijk , 5 sterren!
Review over LuggoOnze bagage werd op tijd opgehaald, en is perfect behandeld, wij zagen het in Heraklion op de bagageband terug. Voor ons voor herhaling vatbaar
Sterke punten
Correcte en perfecte afhandeling
Nooit meer bij zoover!
Review over ZooverIk had een naam fout neer gezet en had ze gelijk gemaild bij boeking! Ik ga pas in september weg en moet gewoon 100 euro bijbetalen om de naam te veranderen!!! Terwijl de tickets nog niet eens gemaakt zijn.
Vragen overal alleen maar geld voor
Sterke punten
Zich overal goed uit lullen ðð»
Zwakke punten
Overal schijt aan hebben
Blijheid vrijheid.
Review over ZooverAls de titel onderschrijft dan ben je helemaal tevreden met camping. Niets moet alles mag. Je kiest je eigen plekje op dit grote terrein zonder genummerde plaatsen en omstaleer je Dan ga je het terrein verkennen en ontdekken. Met zeer eenvoudig sanitIair, maar schoon! Op het grote plein voor de hoofdgebouwen van dit grote boerenbedrijf staan grote tafels waar allerlei heerlijke en leuke activiteiten plaatsvinden. De hartelijke en gezellige familie Coppoolse laten je meteen thuisvoelen. Dank daarvoor.
Zij annuleren, ik geld kwijt
Review over Natuurhuisje.nlMaanden geleden een huisje geboekt via Natuurhuisje.nl. Aanbetaling van 30% gedaan. Mijn volledige betaling was slechts 6,5 uur te laat waardoor de boeking werd geannuleerd door Natuurhuisje. Ik heb na betaling een bevestiging gekregen hiervan. Ik heb voor de zekerheid nog gebeld of de boeking nog gold. Een dag later kreeg ik bericht dat er in de tussentijd van de annulering en betaling iemand precies die periode en precies dat huisje had geboekt. Die boeking is dan 's nachts gedaan, want de annulering was na middernacht en de betaling nog voor 6.30. De aanbetaling die ik had gedaan (bijna 85 euro) was ik hiermee kwijt. Dat is 30% van het totaalbedrag. Ik had administratiekosten gesnapt of streep het weg tegen een andere boeking, maar dit vind ik echt niet kunnen. Te meer omdat de nieuwe huurders ook weer een aanbetaling doen.
Topvakantie bij topaanbieder
Review over SuntipVakantie snel kunnen vinden en eenvoudig online kunnen boeken. Prijzen worden duidelijk gecommuniceerd en de voorwaarde zijn ook duidelijk. Tot nu toe dan ook een dikke prima, zeker als je kijkt naar de prijs die ik voor mijn vakantie betaald heb :-)
Sterke punten
Scherpe prijs