Reviews van deze auteur

Nooit maar dan ook nooit meer

Review over Zoover

VOOR ONS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER EEN REIS VIA ZOOVER!!

Zoover bied dus reizen aan van FTI (een Duitse reisorganisatie). Deze reisorganisatie is niet aangesloten bij SGR en dus kun je bij eventuele klachten vrij weinig!! BOEK HIER DUS OOK NOOIT!!

Zoover zelf geeft echter ook niet thuis en fungeert alleen maar als tussenpersoon en mailt dus onze klachtenmails daar naar FTI en vice versa.... (Lekker makkelijk natuurlijk)

Wij hadden met het gezin een heerlijk vakantie in gedachten toen wij onze reis naar Turkije boekte. Speciaal gevraagd naar een kamer op de begane grond vanwege mijn gezondheid. Eenmaal aangekomen in het resort werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid, het was geen 5 sterren resort zoals het resort claimde, maar eerder een 2,5 sterren resort met een kamer op de 6e verdieping (letterlijk de zolder). Airco's die kapot waren, eten wat niet goed gaat was, deuren en kozijnen die kapot waren het was werkelijk waar niet te geloven. Tot 3 keer toe van kamer verandert tot we eindelijk een kamer hadden met werkende airco(de kamer zelf was helaas nog steeds een drama) en nog steeds op de 3e verdieping!
Wij FTI benaderd en alles uitgelegd en hun zouden gaan kijken naar andere opties. Helaas kwamen ze met één optie (pas na 2dgn) maar dan moesten we wel even €800 extra afrekenen...... DAT IS TOCH DE WERELD OP ZIJN KOP!!!! Na 4dgn gesteggel zijn we niet verder gekomen dan een klachtenformulier en meer niet, oftwel jullie zoeken het maar uit.

Nu eenmaal thuis komen ze na een hoop gemail en gedoe uiteindelijk (ze begonnen met €100) met een vergoeding van €320 (20% van de accommodatie prijs). 20% van 5 sterren is 4 sterren en dit resort is zeer zeker geen 4 sterren waard, maar eerder 2 en misschien met heel veel geluk 3 sterren!!

Zoover zegt het maar te accepteren omdat dit, zoals FTI zegt, hun laatste kwijting is....
Belachelijk en ik vraag me toch echt af of Zoover geen verantwoordelijkheid draagt in deze en aan welke kant hun staan.. De kant van de klant of de kant van zakkenvullen... en dit alles neigt toch heel erg naar het laatste..

reacties: